Lær at lytte til dine kunder
 
 
pharmakon.dk
 

Forstå kunden og dig selv gennem mentalisering

 
Ønsker du at blive bedre til at møde kunden – der, hvor de er, så har vi et uddannelsestilbud til dig. Uddannelsen er målrettet dig, der er apoteksfarmakonom eller apoteksfarmaceut.

Herunder kan du læse, hvad deltagere fra tidligere hold har fået ud af at gennemføre uddannelsen.
 
 

Tidligere deltagere siger:

”Jeg er blevet meget bedre til at høre, hvad mine kunder rent faktisk siger. Jeg kan derfor følge op på informationer, som de udtrykker både verbalt og non-verbalt. Det har givet mig en større arbejdsglæde, fordi jeg oplever, at jeg blevet bedre til at rådgive mine kunder.”

”Uddannelsen har sat ”invitation til dialog” i et nyt lys, og jeg tager udgangspunkt i kundens behov på en anden måde. Dette kursus handler om det direkte møde med kunden: Hvad er det sker lige der, og hvordan indledes dialogen. Det har været rigtig godt.”

”Jeg er blevet bedre til at kommunikere med mine kunder, lytte til dem og høre, hvad de rent faktisk siger. Jeg tilrettelægger min rådgivning efter, hvad kunden har behov for her og nu.”
 
 

Kursusfakta

 
  • Hvert forløb består af 7 moduler, svarende til 2,5 ETCS-point.
  • Forløbet veksler mellem online moduler og fysisk fremmøde.
  • Deltagelse i alle 7 moduler samt aflevering af en afsluttende opgave er en forudsætning for at bestå uddannelsen.
  • Vi anbefaler, at I er to fra apoteket, der deltager sammen.
  • I 2023 afholder vi to forløb med start 2. maj eller 24. oktober.
  • Uddannelsen koster 16.275 kr. ekskl. moms per deltager.
Læs mere og tilmeld dig kurset

Kontakt

Lærke Poulsen
Afdelingsleder, cand.pharm.
48 20 62 91