Når du træder indenfor hos Pharmakon, er hver detalje nøje afstemt for at skabe den bedst mulige ramme for dit arrangement, uanset om det er et møde, et kursus eller et foredrag.
Det er i høj grad Pharmakons tjenerteam, der sikrer, at din oplevelse er personlig og imødekommende. For at teamet er så godt forberedt som muligt mødes de til daglige tavlemøder og ugentlige planlægningssessioner, hvor de følger op på gæsternes ønsker og inspirerer hinanden til nye tiltag.
Du møder tjenerne på gangen, i pausearealerne og selvfølgelig i forbindelse med måltider, og de er drevet af ønsket om at give dig oplevelser, hvor dine behov forudses.
Tjenerteamet på Pharmakon er faglærte og har mange års erfaring. Det betyder, at de har overskud til at forudse og imødekomme særlige behov, og de håndterer eventuelle udfordringer med lethed. Tjenerne samarbejder om at se verden fra dit perspektiv og stræber efter at forstå og imødekomme dine individuelle ønsker, uanset om det drejer sig om særlige kostkrav eller den måde, hvorpå du ønsker dit arrangement skal foregå.
Som Bo fortæller: ”Det vigtigste for mig er; at hver gæst føler sig værdsat og unik. Når vi sammen formår at skabe en varm og indbydende atmosfære, som gæsten kan mærke, så er vi lykkes. Det sker heldigvis dagligt.
Vi har en kultur af tillid, respekt og samarbejde, hvor kvalitet og omsorg går hånd i hånd. Og når vi oplever det internt i teamet, så er det nemt at overføre til gæsten.”
Så næste gang du er gæst på Pharmakon, så læg mærke til hvert smil og hvert tilbud om hjælp – og spørg gerne, hvis der er noget, du savner.
|